KALAS FÖR SLÄKTEN!!

Idag har jag bakat och städat på fm! Jag provade göra två olika muffins som jag inte gjort tidigare! Toblerone muffin var den ena och den andra var chokladmuffin med nån philadelphiaoströra ovanpå! Tycker båda blev riktigt goda:) Jag tog kort när jag bakade på hur dom såg ut, men nu visade det sig att det inte blev några bilder idag då jag tyvärr glömt sätta i minneskortet i kameran:( Sen kom släkten på fika och jag har fått massor av superfina presenter: En ny kamera, minneskort till kamera, innedörrar, massor av fina blommor, pengar, presentkort, handdukar, ugnsformar, choklad, fotoalbum och en teckning!! TACK ALLA FÖR SUPERFINA PRESENTER!!!:)))

Så ikväll har vi monterat dit dom nya dörrarna och sen varit ut på en löpartur!! Haft en härlig dag och det är inte för än imorgon som jag fyller år:))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0