KURJAN OCH BIO!!

Lill-Simon har idag varit med i en löpartävling i kurjan!! Han var jätteduktig på att springa!!:) Kanske är något han ska satsa på:) Sen har vi varit på bio och sätt bilar 2 med 3D!! Var riktigt bra film! Simon och William lät då nöjda!!:) Efter bion följde William med hem till oss! Barnen var ute och hoppade studsmatta medans vi började med middagen!! Efter ett tag kommer Simon och William inspringades och skriker att Melvin blöder näsblod!! Så jag springer ut och det var inte lite blod!! Jag har lite svårt för mycket blod och fick smått panik! Så jag frågar Stor-Simon " Vad ska vi göra? Hur ska vi få stopp på blodet? Ska vi åka in till akuten? Hur mycket kan ett litet barn blöda? Men han är helt lugn och säger "Det är lugnt jag blödde typ så här varje dag när jag var liten!" :=O


Simon samlade ihop en massa chokladägg när det var skattjakt i kurjan!


Simon vid startlinjen! Han har nr 75!


Vilket löparsteg!!

Närmar sig mållinjen!!


I mål!! Lite slut:)

Prisutdelning!! Dom fick en godispåse och simon har just gjort ett
godislöfte så han sålde sin godispåse+det han hittade på skattjakten
till sin mormor för 100kr! Han är en riktig affärsman!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0