LEOS LEKLAND!!

Nu vet jag varför jag kände mig såå seg igår och hade huvudvärk!! Jag kom på det när jag skulle gå och lägga mig igår kväll!! Jag hade inte druckit nå KAFFE på hela dan igår!! Så jag började morgon med havregrynsgröt och en stor kopp kaffe och vips känns det mycket bättre!!:) Idag har jag varit på leos med barnen!! Tänkte före hur ska detta gå att fara själv med båda barnen!! (Dom är ju inte direkt dom mest stillasittande barnen:) Men det gick faktiskt riktigt bra!!!:)


Melvin älskar att prova skor:) Här i mina boots!!:)


Samla bollar och skjuta tyckte dom va kul!!:)


Glasspaus!!


Hoppar studsmatta!!


Simon kastar sig ut med en väldans fart i den här rutschkanan!!


Melvin gömmer sig bland bollarna!!:)


Simon sitter på min kofta i den här rutschkanan! Då går det extra fort!!!

Längtar till klockan 8!! Då ska jag ut på en löpartur!! Känns som perfekt
väder för det!!!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0