RÄDDARE I NÖDEN!!:)

Idag har jag känt för att inte göra någonting!! Vet inte vad som har var med mig och när det var dags för att göra lunch fanns det inget i kylen, frysen eller skafferiet som jag var sugen på!! Så jag funderade på att åka till ske-hamn med barnen och äta på sibylla men det kändes också jobbigt!! Men så pratade jag med min kära vän Ida som säger att hon ändå ska till ske-hamn så hon kan komma förbi mig med mat sen!!:) Snacka om räddare i nöden!!!:) Tack så mycket!!!:) Efter det blev livet mycket bättre!! Ida var kvar ett tag så vi satt och pratade, sen kom mamma förbi och vi sorterade kort, när hon for bakade jag lite dumlekakor (lill-Simon hjälpte till), nu har jag just kommit hem efter en riktigt skön löpartur!! Grymt skönt att springa i det här vädret!!!:)


Här har vi fått hemkörd mat från sibylla av bästa Ida!!:)


Barnen bakar bullar!! (igår)


Simon och William vid poolen!! (igår)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0