SKOLSTART!!

Idag började min lilla Simon i 2:an!! (Han är inte så liten längre!!) Jag följde med han dit och jag tror minsann att han tyckte det var riktigt spännande, men det gjorde jag me;) Jag var där en stund och hjälpte till att lägga i hans bänkpapper! Det är faktiskt inte så lätt som man kan tro:S

Sen har jag jobbat, när jag kom hem hade Simon köpt en ny dammsugare, som jag genast var tvungen att inviga!! (Våran gamla la av här om dan, den bara slutade starta mitt upp i allt, när jag just hade ett litet städil!!:)


Simon påväg till skolan!!:)


Fin va!! Kanske inte den färgen jag hade valt:) Men den suger bra!!!

Kommentarer
Postat av: mormor

STORKILLEN!!!!!

2011-08-22 @ 22:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0