SURSTRÖMMINGSKVÄLL!!

Har haft en supertrevlig kväll med tjejerna!!! Vi åt suring, pratade, åt chips, ostkrokar och såg en skräckfilm!! Det sistnämnda ångrar jag djupt!! Blir sååå mörkrädd!! Vi cyklade hem och ni kan ju gissa om det gick fort!! Var nog mer andfådd än jag är efter en löpartur:) Simon frågade om jag sprungit hem!!:)


Gottiligottgott!!!:)


Första mackan!!!


Laddar för skräckis!!!


SCREAM 4!!!


Jag redan livrädd och filmen har knappt börjat:S

Tack för en toppenkväll!! Vi får göra en repris snart!! (men då tror jag
vi ser en komedi!!)


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha du såg ganska rädd ut! =)

2011-08-21 @ 15:13:10
URL: http://theresethunell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0