ANNANDAG JUL!!!

Simon fortfarande krasslig:/ Han sov jättelänge imorse!! Han brukar alltid vakna tidigt och vara pigg på morgon, men i morse sov han säkert till halv 11!!!

Jag, mamma och Therese åkte upp en sväng till stan för att shoppa på mellandagsrean!! Några fynd gjorde jag:


En tjocktröja från BIKBOK, en tjocktröja och två linnen från Gina och en
ögonskugga (Nouba) från apoteket!!:) Det var dock inte rea på allt!!

Efter stan åkte jag hem, tog det lugnt ett tag!! Tänkte få Melvin att somna en
stund i hans säng! (Han brukar alltid sova på dagarna ute i vagnen) Så jag la
mig brevid han i sängen, men ni kan ju gissa vem av oss som somnade:/

Sen var vi bjudna på julmat hos mormor!! Det blev bara jag och Melvin som åkte
dit då Simon fick vara hemma med Simon!!



Massor med good mat!!!








Min tallrik!!:) Mumsfillibabba!!:)
Jag gjorde en rejäl matlåda och tog hem till Simon så inte han skulle behöva
bli utan:)

Ikväll blir det att ta det riktigt lugnt och skönt!! Håller tummarna att Simon ska
vara frisk imorgon!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0