ÄNTLIGEN SNÖ!!!!

Nu börjar det kännas att julen närmar sig!!:) Trodde aldrig snön skulle komma!!
Igår på morgonen var vi och kollade på Melvins dagis, där dom hade Luciatåg!!
Melvin kommer lite efter i tåget!!
Han fick sitta i frökens knä!!
Såg ut som Melvin skulle somna efter ett tag:) Dom är ju bara för söta!!
Vi har köpt en ny soffa, men nu har vi inget bord som passar till!! Det
här är för litet!
Och det här är för stort!!:/ Men vi tar det stora tills vidare!:)
Idag har vi varit ute och byggt snögubbe och snölyktor!!
Simon, Nathalie och Juana!!
Simon och den färdiga snögubben!!
Simon och Nathalie!!
Lyktor och snögubbe:)
Simon och Viktor byggde en örn!!:)
När Melvin vaknat och ätit skulle jag gå ut och ta lite jul-kort!! Men det
gick ju inget vidare!! Melvin bara grinade och grinade! Han var rädd för
snögubben och ville inte alls vara nära den:(
Kort 1
Kort 2!!
Sen gav jag upp!! Så tyvärr blir det nog inga julkort från oss i år!!:/
När vi kom in ville Melvin ha tutte, så jag frågade vars den var! Då sa
han halvgrinandes: Snögubben tog den!!
Ja mycket riktigt om ni kollar lite nedanför hakan på snögubben så sitter
Melvins tutte där:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack och eran soffa var ju superduper snygg!!!!, så skönt att äntligen ha en stor soffa! =)

vad jag skrattade åt melvin haha snögubben har tagit den! haha sötungen!

2011-12-12 @ 18:38:42
URL: http://theresethunell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0