NORGE!!

Är i Norge och har det bra!! Idag har vi varit till ett köpcentrum och shoppat!!!:) Jag handlade ett par nya skor (riktigt varma och sköna vinterskor:), ett par härliga mjukisbyxor och lite julklappar:)
Lunch på burger king!!
Fika paus!! Inte så billigt här!! För en cola och en kaka 77norska kr:/
Mina nya byxor och skor:)
Efter shoppingturen har vi slappat! Jag har börjat läsa en bok (vilket jag typ aldrig gör) Den heter: Jag kommer sen... (En sann historia om diskoteksbranden i Göteborg)
Ikväll ska vi äta fondey!! MUMS!!!:)

Kommentarer
Postat av: Eva Wiklund

Det blir spännande att höra vad du tycker om boken - speciellt som du inte brukar läsa ;-)

2011-12-18 @ 10:31:39
URL: http://evawiklund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0