FESTIVAL LÖRDAG+MELVINS BARNKALAS!!

I lördags var det festival för hela slanten!! Först på dagen och sen även på kvällen!! Vi hade inte riktigt bestämt om vi skulle gå på kvällen pga det ostadiga vädret, men efter vi ätit middag och druckit vin blev vi mer och mer sugna, så vi bestämde oss för att gå och övertalade även brorsan och Therese att haka på:) Och tur var väl det för vi hade riktigt skoj!!!:) Här är lite bilder!!!


Jag och Therese efter några glas vin på mina föräldrars altan!!


Bror och Therese!!


Jag och Simon inne i ett öltält!!


Vi träffade Jocke och Vickan inne i ett öltält:)


Jag och Simon i kön till en karusell!! Jag livrädd... eller?!?

Brorsan ser cool-lugn ut!!


Simon och Therese tycker det ska bli superduperkul!!:))


MELVINS BARNKALAS!!
Lill-gubben fyller 2år imorgon!! Oj hjälp vad tiden går fort:S Idag var det
barnkalas!! Mycket trevligt var det och han fick en massa fina presenter och
hade jätte-kul med alla kompisar!!! Vi bjöd på grillade hamburgare och tårta:)


Barnen leker i sandlådan och gungar!!


Melvin kör bil!!


Melvin, moa och moa hoppar studsmatta:)


Hopp, hopp:)

      
Har ätit hamburgare,      Dax för tårta,               Ett flygplan flög förbi:)
      
Fiskedamm, Simon        Alla har fått sin påse:)   Melvin ger Moa en
hjälper Melvin!!                                                 avskedspuss:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0