KOLMÅRDEN!!!

Här kommer lite bilder från kolmården!!!


Jocke, Melvin, Vickan och Simon utanför kolmården!!!


Jag och Simon ska åke en lång rutschkana! Hörde senare att den var för
barn 4-12år eller nått sånt:) Det kan jag förstå för den var icke skön att åka:/


Melvin klappar getter!!


Tittar på tigrar!!


Melvin tycker det är lite väl spännande!!!


En liten söt bebisapa som rider på mammans rygg!!


Melvin, Simon och Simon sitter likadant och kollar in orangutanger!!


Silverrygg Gorillan!!!


Mina sötnosar!!!:)


Simon kollar kartan och har just hittat vart han vill gå...


kulmården!! En stor lekpark!!!


Hur tung är en zebra!! Här får man dra i ett rep för att känna hur tung
en zebra är!! Har ingen aning om vem dom är som simon drar med!!


Glass och kaffe paus!!!


Även Simon och Vickan ville känna hur tung en zebra är!! Melvin laddar
batterierna inför delfinshow!!


Elefanter!!


Delfinshow!!!






Här står vi i kö till linbanasafari!!!


Tror dom andra trodde jag skulle missa att hoppa på för att jag skulle
ta kort!!:) Vagnarna stannar aldrig!:)


Afrikanska vildhundar (eller nått sånt)





Giraff på nära håll!!!


En älg som simmar!!


Melvin äter lite resegodis:)


Björnar!!!


Lejon!!!


Vissa stunder är man väldigt högt upp!!! Jag har blivit så rädd för allt
som har att göra med att flyga! Så jag var livrädd!!!


Nere på marken igen!! zebror och noshörningar!!!


Simon åker ännu en rutschkana!!!


Inne på Tropicarium!! Melvin har en liten söt apa ovanför huvudet!!


Melvin, apan och jag!!


Melvin och Simon!!


Simon pekar på vad som finns i vattnet!!!


Krokodil!!!


Haj!!!


Barna var väldigt intresserade av allt som fanns här!!!


Simon, Simon och Melvin står på ett krokodilskelett!!


Vårat hotellrum!! Sviten!!:)


I Vaxholm!!


Kollar in båtar, fiskar, ankor!!


Riktigt härligt har vi haft!!!:)

Kommentarer
Postat av: Ida Nilsson

Ni ser ut att ha haft det väldigt bra på semestern!! Skönt att du har några veckor kvar oxå!!! Vill träffas snart, saknar dig vännen!!! Kram

2011-07-17 @ 16:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0