MAMMA´S 50-ÅRS FEST!!!

Hon fyller inte 50år för än i november, men vi tänkte att det passade bättre att ha en fest för hon nu på sommaren då alla är hemma!!! Jag/vi har planerat för det här ett bra tag nu och så här blev resultatet!! Bilder säger mer en tusen ord:)))


Vi kidnappar mamma redan kl. 10,30. Vi sa bara: Du har 10min på
dig att byta om till helvita kläder!!!


Här är hon utanför fort nocks!!


Dax att köra lite lazerdome!!!


Jag redo att skjuta!!


Brorsan!!!


Mamma smyger runt hörnet och vem står inte där och lurar! Jo
hennes bror Nicklas:)


Lill-Simon smyger runt ett hörn:)


Efter lazerdome åt vi lunch på frasses!!!


Sen gick jag och mina föräldrar till Carl-Viktor och dom fick dricka
varsin öl!!


Sen gick vi över gatan till Ego där vi bokat en ansiktsbehandling (90min) 
till mamma! Undertiden hon var på den förberedde vi hemma hos dom
där vi var på kvällen!

Efter behandlingen skjutsade vi Marie hem till oss dit Therese kom
och sminkade och klädde upp henne till kvällen!!



Vi står och sjunger när prinsessan anländer!! (Tema pirater och prinsessor)


Alla har på sina tallrikar en namnskylt och på baksidan har dom fått
ett uppdrag som ska utföras under kvällen!! Här håller Marie ett tal!!


Tävling: Spotta gröna grodor!! Det är två lag och en i varje lag börjar
spotta sin gröna groda, sen får näste man springa dit grodan landar
och spotta iväg sin groda och det lag som kommit längst när siste man
spottat har vunnit!!


Tävling: Här går det ut på att varva en stol och ha en tidning mellan knäna,
en femma i ögat och vifta med en servett!!


Det såg så himla kul ut!!:)))


Hanna´s uppdrag var att sjunga en sång!! (hon är så grymt bra på sjunga!!)
Jocke´s (och Viktors) uppdrag var att spela luftgittar när Hanna sjöng!


Prisutdelning!! Ett litet problem kvarstod när det var prisutdelning!
Skatten låg på botten av poolen:) Micael offrade sig för laget!!!


Det tyckte hans lagkamrater om:) Priset var en svensk nubbe till var
och en i laget:)


Teater!! Här kommer boven in på sin häst!!


Prinsessan kommer in!!


Hjälten tappar hakan!!!


Tror mamma och pappa är nöjda med dagen/kvällen!! Men än är den
inte slut:))


Prinsessan åker i poolen:)


Alla hade fått ett uppdrag att utföra utom jag eftersom det var jag som
gjorde dom!! Så innan kvällen var slut bestämde dom sig för att även jag
skulle ha ett uppdrag: Plankan!!!


Jag blev rätt blöt:)


Men det slutade med att nästan alla som var kvar i slutet kastade sig
i med kläderna på!!! Vi hade en supertrevlig dag och kväll!! Hoppas
alla andra som var med också hade det!!!!!!

 
Sen har det varit en väldigt tam igelkott på besök hos mina föräldrar
både på festkvällen var han med och dagen efter!! Men vi blev lite oroliga
att han skulle gå och drunkna! Så Micael fick bära bort han en bit:)


Kommentarer
Postat av: Marie

Bästa festfixaren!!! Tack tack för en superdag.

2011-07-16 @ 08:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0