TORSDAG, FREDAG, LÖRDAG!!

I torsdags var jag, "lill"-Simon, Jolla, William och Nathalie på boda borg!! Riktigt duktiga var barnen!! Vi lyckades få fyra stämplar!!:) På afton var vi på kusinträff med "Stor"-Simons kusiner, där åt vi surströming! MUMS!! Sen när vi var sådär lagomt proppmätta var det dags för lite lekar:) Först lekte några av kusinerna björnen sover med dom små barnen! Dom äldsta barnen var 3år:) Dom var så söta för jag tror inte riktigt dom förstod vad leken gick ut på:) Sen var det dax för oss vuxna att leka och då blev det kubbstafett!! Riktigt kul var det!!! Mycket trevlig dag och kväll:)

Fredag hängde vi mest vid poolen!! Slappardag med andra ord!! Men jag tog mig en löpartur på kvällen:)

Idag har vi varit hos farmor och farfar och ätit go-mat och fiskat!! Alltid lika trevlig där!! Sen åkte vi till mina föräldrar till poolen och sen åkte vi hem och åt grillat kött!!:) Nu ska jag snart ut på en löpartur så jag börjar ångra att jag åt sååå mycket:)


Här leker dom björnen sover...


..Melvin tror att han också är en björn!!


Nu får han vara björnen...


Han tyckte det var jättekul!!:))


Melvin och Majne fann varandra:)


Farmor står och lagar go-maten!!!...


... Fläsk och stuvade makaroner!!! MUMSFILLIBABBA!!!


Pappa och Simon letar mask!!!


Pappa fiskar och Melvin tittar på:)


Simon påväg ner mot bryggan!!


Simon visar stolt upp sin lilla aborre:)


Men nu blev han lite avis när jag fick en mycket större:)


Men även han lyckades få upp en större:/


Jag är inte den som ger mig!! Men det blidde inget större:(


Dagen middag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0