ÄNTLIGEN HELG!!!

Äntligen helg!!! (fast i och för sig var jag ledig igår också:) Har haft fullt upp i veckan har knappt orkat sätta mig framför datorn!!!

Onsdag vart en riktig monsterdag på jobbet, åkte hemifrån vid 06,30 och var hemma igen vid 20,30!!! Jag och en kompis har gjort en dil att varje dag vi inte tränar tillsammans så ska vi göra hemma: 50 situp, 20 armhävningar, 50 utfall och 20 ryggresningar!! Det bestämde vi tisdagkväll och jag kan säga att jag bröt det redan på onsdag, först och främst så vart det ju som sagt en väldigt lång dag på jobbet och sen hade jag grymt mycket träningsvärk!!! Men igår lyckades jag pina mig igenom övningarna!!

Torsdag var jag ledig SKÖNT!! Då passade jag på att klippa gräsmattan då Melvin sov eller ja inte hela gräsmattan då för han vaknade före jag var klar!! Gräsklippareländet ville ju inte starta efter att jag slagit av den!! Jag höll på att bli galen innan hela gräsmattan var klippt!!! Sen var vi till Leos lekland en stund med barnen!! Sen städade jag såklart också som man alltid måste göra då man är ledig:( Tror jag ska anlita städhjälp!!!

Nu är vi hos mina föräldrar och ska äta fondue!!! MUMSFILLIBABBA!!!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0