BARNKALAS PÅ DAGEN, SURSTRÖMMING MED BRUDARNA PÅ KVÄLLEN!

Började morgonen med att åka och hämta sand till Melvins sandlåda, (av någon anledning har det blivit mindre och mindre sand i den) Sen hade jag tänkt vara ute på gården och fixa lite, men det går inte vara ute på våran gård för det är en massa flygmyror (eller vad det nu är) som är överallt!!! Jag håller på bli tokig!! Fick ett tips idag att dom skulle försvinna om man hällde ut kanel lite här och där!! Så det har jag gjort och håller tummarna att dom är borta imorgon!!!

Sen åkte jag och Melvin på barnkalas!!! Mycket kul att få träffa alla från mammagruppen och deras små bustroll:) Melvin tyckte också det var kul att få leka med alla:)

Ikväll har vi haft tjejkväll i ragvaldsträsk hemma hos Sofia och ätit surströmming!!! Hur gott som helst!!! Alltid lika trevligt att träffa er brudar:))


Sötnosarna äter glass på Moas 2:års kalas!!


Här leker dom små! Hämtar vatten i fontänen och fyller tre-hjulingen!


Vatten är kul!!!:))


Min sötpropp har hittat lite tårta som någon lämnat!!:)


Surströmming med brudarna!!:)


Min surströmmingmacka!! MUMS!!!!


Dax för första tuggan!!!:)


Supergod efterrätt!! Pannacotta med hallon!! SMASKENS!!!


Tack för en supertrevlig kväll tjejer!!!!:)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0