FÖRSTA SEMESTERDAGEN!!!

Idag var min första riktiga semesterdag, för helgen räknas ju inte som semester! Och snacka om att det blev kanonväder:))) Har hunnit med en hel del idag! Började med att åka upp till stan och köpa en planka till huset, (vi ska måla om knutarna, runt fönstrena och bräderna uppe vid taket, så vi behövde byta ut nån planka) Sen firade vi att både jag och Simon har semester nu med att äta en pizza på mamma mia, sen åkte vi till nya lekparken vid nordanå så barnen fick leka av sig. Sen åkte vi och köpte färg till huset, blev mörkgrått! sen for vi till mina föräldrar och la oss och sola en stund och efter det åkte jag och Therese till Antnäs och spelade bil-bingo:)
Mycket bra dag med andra ord!!!:))


Melvin har lånat min mascara!! Oj så fin han blev då:/


Vi äter pizza:)


Simon och Melvin i nordanålekparken!!!


Simon min lilla klätterapa:)


Simon svingar sig!!!


Vet inte riktigt vad det är Simon och Melvin har hittat för leksak:)


Melvin är också en riktig klätterapa:)


Melvin och Simon!!


Vi njuter i solen!!!


Therese på bilbingon!! Se så fint vi dukat upp med bord, stolar, kaffe
och allt:) Mycket kul var det fast vi inte vann ett skit!!! Nästa måndag
då jädrans tar vi hem storpotten!!:))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0