SHOPPING OCH JOYPEAK!!

Idag har varit en riktigt härlig dag!!! Först på morgonen åkte jag och Therese till stan och shoppade och åt en goood pizza på Viking!! Sen åkte jag hem och hämtade Simon och barnen och åkte till Joypeak där barna fick busa av sig lite:) Nu ikväll har jag, Therese och Jolla varit ute och gått en långpromenad! Härligt!!!

Sen har ju Simon gått ut 1:an!! (i onsdags) Min duktiga kille!!! Han börjar alltså 2:an till hösten!!! Kan inte fatta vart tiden tar vägen!!! Men det är ju tur att man själv inte blir äldre:-s


Mina fynd!!!:) oops blev visst tre par byxor:) och bara kläder till mig själv!
Men det är ovanligt!! Tycker att jag bara har handlat kläder till barnen på
sista tiden!!


På joypeak!! Simon, Therese, Micael, Marie, Leif och Simon!! Sen två
tjejer på hörnen som jag inte vet vilka det är, men råkade fastna på
kortet!!!


Melvin hittade en rutschkana:)


Min sötnos på skolavslutningen!!!:)


Här firar vi att Simon gått ut 1:an med tårta, kaker och presenter!!!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0