TREVLIG DAG!! MYCKET BILDER!!!

Har haft en superhärlig dag!! Jag och Bettan började morgonen med en joggingtur runt elljusspåret, jag var inte ens rädd för att det skulle komma en björn!! Måste ha varit för att vi var två:) Sen var vi hemma ute på gården och hoppade studsmatta! Klockan 14 var vi bjudna på 1-års kalas, mycket trevligt och gott fika!!! Sen åkte vi direkt till Inger och Lennart i Bergsbyn där vi var bjudna på middag! Grillat kött/kyckling och supergod potatissallad! Sen var vi ute på deras gård och lekte och gick även till en lekpark!!!


Simon och Simon hoppar!!


Stor-Simon flyger höögt!!


Simon gör en volt!!


Jag gör en volt!!


Jag och Simon hoppar!!


Söta Nadja fyller 1år!!!


Vi fikar goo-fika!!


Sen går vi ut i solen!!


Simon och Viktor leker i sandlådan! Stor-Simon ser lite trött ut:)


Viktor förklarar för Melvin hur gräsklippartraktorn funkar eller nått:)

Chip och Simon spelar tv-spel!!


Simon och Inger spelar brännboll!!


Melvin kastar bollar och spelar fotboll!!!




Simon får åka fyrhjuling med Emil!!


Det tyckte han var kul!!:)

Det flög förbi fåglar med långa halsar!!!


Efterrätt: Glass och kladdkaka:)


I lekparken!! Melvin den token snörde sig utför den där röda stången
som ser ut som en brandstång!!! Som tur var han vi fånga upp han
så han inte åkte rakt ner i backen!! Han skulle bara göra som storebror:/


Simon åker linbana!!


Jag, Simon och Melvin åker linbana!! Blev lite för tungt så vi kom inte
ens fram till det andra sidan:)


Simon och Simon leker!!!


Simon och Inger spelade badminton, Melvin ville också prova:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0