GRADERING JUJUTSU + TREVLIG KVÄLL!!

Idag har vi varit och kollat när Simon gjort gradering på jujutsun! Gick bra!! Han har numera Gult barnbälte!!

Ikväll har vi haft trevligt besök och ätit och druckit gott!!!:)


Uppgradering av bälten!!


Kalleankatekniken!


Simon visar teknikerna han lärt sig!:)


Tigerslag!


Här får han höra hur det gått!:)


Typ alla barn ville rymmas på dom här mattorna!!


Dax för utdelning av diplom och bälten! SPÄNNANDE!!!


Simon fick gult barnbälte + Diplom!


Viktor fick också gult barnbälte + diplom!!!


Och även Linnea fick gult barnbälte + diplom!!!


Stolta är dom!:)


Jag hjälper Simon på med sitt nya bälte!


Gruppfoto!! (Men var är simons diplom??)


(Vi hittade det tillslut!:)


Min duktiga kille!!:))


Melvin älskar att spexa framför kameran! Sen vill han se bilderna
direkt efter!:)


Dom här fina blommorna och krukan fick jag av Lena och Gunnar!!


Grillmästarna och öldrickarna!!!


Lena och hunden Elsa!!


Jag och grabbarna hoppar!!!


Elsa har lånat Melvins tutte!!:))) Såååå söt!!!:)


Middagstime!!


Varmrätt: Grillat kött, potatis med vb-ost, kantarellsås och sallad!!


Efterrätt: (syns inte så mycket för pappas hand kom ivägen:) Men det
var gott!!!


Spelar: Med andra ord!! Barna var uppe sent, så hoppas dom sover länge!!
Minst till 8 vore supernice:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0