LÄNGTAR!!!!

Idag har jag kört inlandssvängen! Gick faktiskt riktigt bra! Jag har börjat ta med mig kameran när jag kör den svängen ut i fall att jag skulle få se en björn:) Men en så länge har jag inte sätt någon björn, men man får ju se lite andra djur efter vägen...


Renar!


Älgar! (syns inte så bra men det är 3 älgar!!!


och en regnbåge!!!

Nu lääängtar jag till imorgon då vi åker till TURKIET!!!! eller förästen jag
längtar till på fredag då vi är framme i TURKIET!!!!:)))
(förhoppningsvis om vi inte störtar:/


Kommentarer
Postat av: Anonym

å så skönt!!! ha det super nu så ses vi om inte alltför länge! vi vill se massa massa bilder!!!!! =)

2011-05-20 @ 18:36:27
URL: http://theresethunell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0