GRATTIS SIMON 8 ÅR!!!

Tänk vad tiden går fort!!! 8 år sen min lilla kille kom!!

Att fylla år är något som Simon tycker är väldigt spännande och kul!!! Han började prata redan i augusti om att han snart fyller år:) Men nu så är det äntligen dax!! Jag hade ställt väckaren på 07,15 imorse, för jag tänkte att jag skulle vakna före Simon så att vi skulle sjunga för han på sängen, men nejdå han vaknade redan 05,30 och kom till våran säng!! Jag låg kvar en stund och tänkte att han kanske skulle somna om! Men det gjorde han såklart inte!! Så jag masade mig upp och gjorde frukost (fil och flinger och en chokladboll:) Sen väckte jag Simon och Melvin!! Vi sjöng "ja må han leva"  och gav han sina paket! När vi kom in låtsades han sova:)


Simon nyvaken!! Eller??:)


Simon blev väldigt nöjd över sina paket!!:)




Av Melvin fick han en adventskalender! Av oss (mig och "stor"-Simon) fick han ett
nintendo 3DS och ett spel!!

På barnkalaset igår fick han också en massa paket:
Av Viktor: Lego
Av Jonathan: Lego
Av Erik: Lego
Av Anton: Pulka
Av Nathalie: självlysande slime
Av William: Star wars bok
Av Simon.B: Lego
Av Micael och Therese: Star wars lego adventskalender!
Superbra paket av alla!!:)
Tack så mycket för hjälpen mamma, Micke, Therese och Jolla!!:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha inte så mycket till hjälp, men kul att han blev nöjd! =)

riktigt skönt att vara nyfärgad och nyklippt! =)

2011-11-28 @ 23:35:35
URL: http://theresethunell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0