IGÅR & VECKAN SOM GÅTT!!

Igår var vi hos mina svärföräldrar och åt massor av supergod mat och hade det jättetrevligt!! Så vi åt, drack, pratade och spelade spel!! Vi spelade en annurlunda variant av GENI! Tjejerna mot killarna!! Tyvärr förlorade vi med 29-23:/ Men vi skyller på att dom fick typ barnfråger:) Barnen var jättesnälla dom lekte och såg film! Efter ett tag somnade barnen så dom fick sova över där!!
Pappa, mamma, Inger, Lennart, Simon och Melvin!! "Lill-Simon var fullt
upptagen av att bygga lego! Och jag bakom kameran!:)
Förrätt!! Den var supergod!!
Varmrätt!! Också supergott!!
Efterrätt! Även den supergod!! Helt klart 10 av 10 poäng på alla tre rätterna!!:)
Melvin hade klätt upp sig i halsband och armband!!:)
Vi spelar GENI!!
Pappa försvann visst bakom lampan! Ser lite ut som han har en alldeles
för stor hatt på sig:)
Vi fick en jättegod drink också!! MUMS!!!
Tack för en MYCKET trevlig kväll!!!
Veckan som gått:
Melvin har börjat gilla att man sätter upp svansar på han:) Han kommer
med en snodd och vill att man ska sätta upp håret på han, sen springer
han raka spåret till spegeln!! Han tycker att han ser så söt ut!!
Och han ser ju verkligen sööt ut!! Min lilla go-unge!!:)
Vi har varit till Jävre och fiskat!! (igen) Mamma får napp!
Pappa håvar in!!
Jag har napp!!
Klant jag råkade kasta iväg min krok på andra sidan nätet och efter det
fick jag inte kasta mera:)
Så pappa fick kasta ut åt mig och jag fick veva in:) Vi fick napp i stort
sätt på varje kast!!:)
Här fileade dom fisken som vi fått!!:)
Barnen röjer!! Dom skruvade upp volymen på sterion väldigt högt sen
röjde dom allihop!! t.o.m. minstingen Oliver!!
Sen spelade dom biljard!!
En liten uppdatering från mitt förra inlägg: Det gick jättebra när Simon hade
sovkompis!! Dom somnade före halv tolv!!:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken härlig vecka ni verkar ha haft!!! Mycket trevligt och mycke god mat=) Melvin är ju bara för söt i sina hårsnoddar!!! Gullunge!!!<3

2011-11-06 @ 12:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0