ONT,ONT,ONT!!!

Håller på att tapetserar Simon´s rum!! Går väl sådär kan man väl säga!! Skulle tapetsera runt ett hörn och självklart ska det jäklas och bli knöligt, jag blev lite arg och klev ner från stolen jag stod på och vad ställer jag foten på Jo denna:



Jag trodde fasen den gick igenom foten!! Jag blev livrädd, la mig ner och
skrek på stor-Simon, så han kommer in och säger att jag måste ta av mig
socken så han kan se hur det blev! Jag vågar knappt ta av mig socken, tänkte
att det kommer att spruta blod! Men när jag tar av mig socken är det bara ett
litet, litet hål:) Men jag känner att jag har fortfarande riktigt ont:/

Annars idag har jag varit på stan med Melvin och shoppat lite farsdag presenter, sen
har jag bakat med "lill"-Simon!






ROCKY ROAD!

Måste gå och provsmaka en, det har jag helt glömt bort:)


Kommentarer
Postat av: MARIE

AJ!aj!aj!!

2011-11-11 @ 21:45:28
Postat av: micke

såg jättegott ut, du måste börja lägga ut recepten på det du bakar=)

2011-11-11 @ 21:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0