20111015

Veckan som gått har varit som en vanlig vecka!! Jobbat, tränat och åter jobbat!! Men nu har jag börjat ta ut lite föräldradagar som jag har kvar på Simon:) Han fyller 8 i november så det gäller att ta ut dom!! Varje fredag fram tills han fyller år kommer jag att vara ledig!! Jippiiii:))) Utom v.43 då det är halloween då måste jag jobba!

Igår var vi till Leos lekland och busade! Jag, Melvin, Simon, Viktor och Linnea! Stor Simon kom dit när han slutade jobba! Sen var även fler kompisar till Simon och Viktor där så jag tror dom hade riktigt skoj:) Både jag och Linnea lyckades skada oss i samma rutschkana:/ Den stora uppblåsbara rutschkanan! Hon i benet och jag i armbågen:( Jag trodde nästan något gått av i armbågen då den blev så svullen, men känns mycket bättre idag så det var nog ingen fara!!) Hoppas det är bättre i Linneas ben också:)


Melvin trixar i rutschkanan!


Melvin ska skjuta bollar!!

Tyvärr tog jag inge mycke kort på leos!!

Idag har jag, Melvin, Simon, Viktor och min mamma varit och badat på örjanshallen!!
Mamma fick passa Melvin i lilla poolen och jag badade med dom större grabbarna i stora:) Vi
hoppade alla från både lägsta och mellersta trampolinen:) Det är skoj att bada, bara
synd att det ska bli såå kallt efter ett tag! Tror jag blir mer och mer frusen av mig:/


Efter badet åt vi glass!!:)

Nu funderar jag om jag ska fortsätta städa, baka eller träna!!! Melvin
sover och Simon och Viktor spelar tv-spel:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0