FIRMAFEST!!

Igår var en toppendag!! Började dagen med att hälsa på Simon på skolan!!:) Det är så kul att se vad dom gör där!

På kvällen var jag på firmafest med ica maxi på Piteå havsbad!! Bussen dit gick klockan 6 från stan och vi var framme strax före 7! Vi började med att sätta oss vid borden och blev serverade soppa och vin! Dom bjöd på riktigt härliga studio 54 shower under kvällen!:) Varmrätten var buffe och det fanns en massa gott att välja på tex olika pajer: grekisk paj, ren... någonting paj, laxpaj m.m. Sen var det kött, fisk och potatis m.m. Mycket gott!! Till efterrätt var det också flera goda saker bland annat godis och småbakelser och kaffe till det:) När showerna var slut hamnade vi på dansgolvet! Jag kan inte begripa varför jag ska hamna där för jag kan verkligen INTE dansa!!! Men efter "lite" vin så verkar jag glömma hur kass jag är!! Jaja kul hade jag i varje fall:)) Bussen hem gick kl. 01,00 och var väl i stan strax före två där mamma så snällt väntade på mig:)

Jag hade glömt kameran hemma så det blev totalt värdelösa kort som jag tog med mobilen:


Bild från showen!


Bild från dansgolvet! Man ser inte ens vilka personerna är!


Bild från showen!


Dansgolvet!


Dansgolvet!!

Idag har jag hjälpt mamma att baka!

filmrullar!


dajmkakor!


chokladbollar!!

Ikväll har vi haft myskväll, sätt fångarna på fortet och ätit en massa
chips och ostbågar!! Jolla var här och hälsade på oss!!

Kommentarer
Postat av: Marie

Du har ju ochså hämtat oss i kväll Tack så jättemycket!!!



Mappa

2011-10-23 @ 00:19:44
Postat av: Anonym

å så kul!!! du kan ju visst dansa, vi ska dansa hela juldagen och nyår haha!

säg till marie att skicka ner några dammsugare, gud så gott det såg ut! =)

2011-10-24 @ 13:58:08
URL: http://theresethunell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0