HALLOWEEN!!!

Haha! Vilken dag!! Jag och Bettan for ut för att jogga runt elljusspåret, vilket var länge sen sist!! När vi kommit varvet runt och det bara var sista biten kvar började vi prata om älgarna som har varit i trakterna och när man talar om älgarna så vips står dom helt plötsligt en bit framför oss!! Gissa om vi blev rädda:/ Vi vände snabbt på klacken och sprang åt andra hållet!!:)

När jag kom hem var Simon och hans kompis Viktor sugna på gå ut på bus eller godis! Så jag satte igång och började sminka Simon! Viktor var redan ombytt och klar! Dom fick börja gå hem till Viktor medans jag sminkade Melvin och sen skulle dom komma tillbaka hit så skulle jag följa med dom till mina föräldrar! Men vad händer...


Simon och Viktor redo!


Melvin redo!!


Då går vi...


Å nej det står två älgkalvar mitt i vägen mot mina föräldrar!! Vi tänker
att vi får ta en omväg och gå runt! Vad händer...


Jo där står mamma älg!!!


Vi tog oss i alla fall hem till mina föräldrar!!


Sen gick dom vidare och plingade på hos några fler!!:)


Till middag blev det inbakad fläskfile!


Med mina föräldrar Simon, Melvin,


Simon och Viktor!



Simon ska få ha sovfrämmande!! Spännande!!:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha kul med massa älsgar! =)

2011-10-30 @ 16:00:07
URL: http://theresethunell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0