THE STUDIO!!

Jag och några vänner har idag varit och blivit sminkade och fotade av the studio!! Riktigt kul var det!! Men vet inte om det blev så jättefina bilder!! Jag köpte i varje fall två stycken:





695 kr för två bilder!! INTE VÄRT!! jaja men kan väl vara lite kul att ha:/


Sofia och Ida har just blivit sminkade och väntar på att få gå och fixa håret!!


Ida och Jag!!


Håret fick vi fixa själva!!:)


Efter fotograferingen!! Vi höll på att svälta ihjäl!! Tur vi hade köpt med
oss smörgåstårta:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jättefina bilder, du är skitsnygg!! älskar den nedre =)

2011-10-09 @ 20:21:01
URL: http://theresethunell.blogg.se/
Postat av: Micke

jättefina bilder, gillar den nedre mest jag med=) hoppas det var kul!!!

2011-10-09 @ 20:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0