BÄSTA KUDDFODRALET!!:)

Var och handlade efter jag slutade jobba!! Skulle bara handla lite mat, blev lite förvånad när det blev typ 1000kr!! När jag pratade med Simon i telefonen:
Jag: Jag handlade lite mat, men det blev ganska dyrt!
Simon: Hur dyrt?
Jag: Typ 1000spänn!
Simon: Vad handlade du?
Jag: Mat!
Simon: Mer då?
Jag: Just ja, det blev två blommor också!
Simon: Mer?
Jag: Och lite nya sängkläder, å datapapper...
Jag är värdelös på att bara handla mat!! Det slinker alltid ner en massa annat!! Blir betydligt billigare när Simon handlar!!! Men jag blev väldigt nöjd över kuddfodralet!!! Jag såg inte vad det stod för en jag kom hem och bäddade!!:)


En till mig och en till Simon:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0