SENASTE DAGARNA!!

Jag har inte orkat blogga senaste dagarna, har varit fööör trött!!

Onsdag, torsdag var jag på konferens i Vindeln!! Vi jobbade (lyssnade) först, sen gick vi en promenad vid vindelforsen!! På kvällen åt vi supergod mat och efter det blev det relax med bastu, öl och prat!! På torsdag morgon var det jobb igen, sen lunch och efter det begav vi oss hem!!

När jag kom hem på torsdag hämtade jag barnen på dagis/fritids, åkte hem åt middag, sen gick vi till en lekpark!!:)

Igår fredag var jag och tränade på afton, sen kom Jolla och vi såg IDOL, sen såg vi en film: water for elephants!!

Idag har jag städat och tvättat (som vanligt när det är helg!) Sen har jag varit ut på en långpromenad och efter det åkte vi till farmor och farfar där vi blev bjudna på köttsoppa med klimp!!


Promenad längs forsen i vindeln!!




Vi gick över en väldigt svajig hängbro!!


Middagen: Potatiskaka och oxfile!! Superdupergott!!!


Efterrätt: Äppelpaj med glass och vit choklad!!



Lekparken i torsdags!! Simon, Viktor och Pierre åker linbana!!




Jag och Melvin lekte affär!! Han smakade på sin sandglass på riktigt!!
Kanske ingen höjdare:)


Melvin gungar hästen i typ en halv sekund!! Han byter lekar snabbare
en man hinner med!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0