SÖNDAG IGEN!!

Skiiit va helgen går fort!!

Jag har funderat ett bra tag nu på att börja virka, så igår bestämde jag mig för att det var dax!! Mamma visade mig hur man gör!! Jag tänkte att jag börjar med något lätt, så det blev ett kuddfodral, typ samma masker hela tiden!! Jag trodde inte att det skulle ta så lång tid att göra, men oj vad fel jag hade!! Har virkat säkert i flera timmar och detta är vad jag åstadkommit:



Idag på dagen hände något konstigt i min hand!! Det tvärtog svinont på
insidan av handen just där tummen börjar och jag blev alldeles blå!! Jag
blev livrädd och trodde direkt att det var en blodpropp!! Jag tror alltid det
värsta! Så jag ringde sjukvårdsrådgivningen och det var visst bara ett blodkärl
som brustit:) Berodde säkert på all virkning:)

I afton var vi på Simons friidrottsskola!! Alltid lika kul att se:) Men man är
lite spänd på hur det ska gå och vad han ska hitta på!! Det har funkat riktigt
bra sen han började!:) Idag inträffade en liten incident då dom skulle hoppa
höjd!! Simons första hopp blev inte som han tänkt sig så han gick och satte sig
under en av konerna dom hade ställt upp för att visa hur dom skulle springa! Så
där satt han som en annan stjärngosse:) Men efter vi fått bort han från konerna så
gick det bra igen!! Idag fick dom träna lite löpning, stöta kula och höjdhopp!!

Efter träningen blev vi bjudna på middag i bergsbyn hos svärmor och svärfar:) Grillat
kött, rotsaksgratäng och sallad!! Mumsfillibabba!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha virkning är kanske inte så lätt då =)

2011-09-25 @ 22:42:02
URL: http://theresethunell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0