Första april!!:)

Min mamma har i alla år, så långt jag kan minnas lurat mig och brorsan den första april! Varje år har en älg varit inblandad i aprilskämtet!! Otroligt nog går jag nästan alltid på det! Men inte detta år!! HAHA:) Hon ringde i morse:

Mamma: Hej, tänkte bara berätta att tävlingen blivit uppskjuten! (Brorsan är och tävlar i snowboard-sm)
Jag: Jasså, varför det?
Mamma: Det har varit vandaler i backen!
Jag: Jaha? Vadå?
Mamma: Ja, ett gäng älgar har varit och trampat sönder!!
Jag: Hahaha APRIL APRIL!! Det går jag inte på!!!:)

Så nu har även jag börjat köra med älg-skämten!! (dålig fantasi som jag har)

Ropade på barnen imorse!!
Jag: Nämen kom och titta, skynda er!! Det står ett gäng älgar här ute på gården!!
Barnen skyndar sig till fönstret och kollar!!
Barnen: var? var? Ser dom inte!!??
Jag: April, april, din dumma sill, jag kan lura er vart jag vill!:)))



Sen har vi varit på Lazerdoom idag!! William och Nathalie har fyllt år så vi överaskade dom med att fara dit!!


Simon och Viktor på väg mot Fortnox!


William och Nathalie vet inte vart dom är på väg!! Spännande!!:)


Viktor har hittat där vi ska gå in!! Pekar på laserspel!!:)


Juana, Nathalie, Jolla, William och Simon!!


Jag smyger fram:)




Jag vs William! (Jag ser ju helt galen ut:)


William vs Nathalie:)


Viktor, Simon och William!!


Nathalie!!


Jolla smyger fram!!:)


William och Simon!!


Sen när vi kom hem for vi ut på en liten cykeltur!!:)

Veckan som har varit har jag jobbat, tränat och myst med barnen!! Har lagt in en till växel nu
när det gäller träningen!! Måste ju om jag ska hinna bli i toppform till i sommar:/
Nu är det magträning varje dag som gäller!! Får se hur det ska gå till veckan
när jag kommer att jobba häcken av mig!! Påskveckan är den vecka jag jobbar
överlägset mest på hela året!!:/



Snart blir det att snöra ihop nå middag och sen ut på en löpartur!!:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

å så kul med laserdom!



haha ja vi gick ju på den med älgarna i backen!

2012-04-01 @ 18:25:38
URL: http://theresethunell.blogg.se/
Postat av: Anonym

å så kul med laserdom!



haha ja vi gick ju på den med älgarna i backen!

2012-04-01 @ 18:25:39
URL: http://theresethunell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0