LEOS BUS + SURSTRÖMMINGSKVÄLL!!:)

Veckan som gått har bestått av jobb, träning, tid med familjen, utvecklingsamtal, hockey m.m. fullt upp med andra ord:) Grattis SAIK till sm-silvret! Också grattis till min bror som faktiskt också fått sm-silver, men i halfpipe;)




Har sprungit mitt första broarna runt i tisdags! Gick väldigt tungt då det blåste motvind åt alla håll kändes det som, men nästa gång ska det gå lättare:)


Jag och Bettan på väg in mot mål!!!:)

Direkt efter broarna for vi och körde 75min box!!:) Denna vecka har det blivit 2 löparturer, 2 boxpass och 1 styrkepass!! Sen får vi se om jag gör något imorgon:)

Idag har vi varit på leos på dagen!!


Simon, Melvin och Viktor!!


Stora kanan är kuuul!!:)


Melvin och Viktor!!


Glass paus!!


Viktor och Simon!!

Efter leos for jag och Bettan ut på en löpartur, sen gjorde jag mig klar
för en surströmmingskväll med tjejerna!!:)
    
Jag bad Simon ta ett kort på mig när jag var klar, men då ville han också
posa framför kameran istället för att stå bakom kameran:)

   
Min macka:)                Bästa tjejer!!               Söta Elsa!!:)

Efterrätten!! Det var lika gott som det ser ut!!


Smaskens!!!:)


Bettan och Elsa!!:) Alla vill vi hålla i hon lika mycket, nästan så vi slåss om
vems tur det är;) Hon är såå fin!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

å vad duktig du är! är inte broarna runt aslångt?



haha simon! klart han ville vara med haha !



så snygg du är!!



2012-04-22 @ 10:50:58
URL: http://theresethunell.blogg.se/
Postat av: Anonym

jo aslångt ju haha!



of course har reedan planerat alla behandlingar för dig (gratis) du får vara min försökskanin haha!



vaxmodulen är köpt genom skolan, säg till om det är något du vill ha tänkte beställa innan vi åker upp så allt kommer till skellefteå (blir billigare så)



kram

2012-04-22 @ 19:49:49
URL: http://theresethunell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0