LÖRDAG!

Idag har jag varit på aqua spa och fått mina ben vaxade och efter det rygg, nacke, axlar massage!! Helt underbart!! Önskar man kunde få massage minst en gång i veckan!!!

Nu ikväll har vi haft besök av mina föräldrar!! Vi bjöd på Langos!:)







Efterrätt: Kondenserad mjölk, digistive, grädde och hallon "tårta"

Vi pratade och spelade "med andra ord"!

Ibland är man glad när dom man spelar med hör lite dåligt!!

pappa förklarar: Vad kallas den kjol som männen i skottland bär?
Jag: tillt
Alla tyckte jag sa kilt!! Så jag fick rätt på den:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för en trevlig kväll och supergoda Langos.

2012-04-15 @ 09:49:45
Postat av: Anonym

haha ja Leif är ju verkligen en höjdare att spela alla spel med! =)



Skönt med massage och vaxning, så fort vi hittar nåt place att bo i så kan vi byta tjänster; jag får godis; du får massage! =)

2012-04-16 @ 17:06:19
URL: http://theresethunell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0