OTURSDRABBADE MELLEBUS!!:/

Simon har jobbat i helgen, så jag har varit hemma med barnen!! Jag är den av oss som är väldigt överbeskyddande med barnen, men ändå händer allt när det är jag som är hemma med dom:/

Melvin har haft så mycket otur den här helgen, han skadar sig typ hela tiden!! Han har slagit huvudet
i biljardbordet, ramlat med huvudet före ner från sängen, cyklat omkull med trehjulingen, hoppat i soffan och farit ner med
pannan rakt i soffbordet, hoppat ner från datastolen och slog i benet i "vattenmätaren"!!:(


Soffbordsolycka!


cykelolycka!


vattenmätarolyckan!


Tur han är en hårding!! Gråter typ 2 sekunder, sen är det bra:)


Gladskrutten!!:)

Man känner sig inte som världens bästa mamma efter en sån här helg!!!:/

Nu väntar jag på att Bettan ska ringa så vi får fara ut och springa lite:)

Kommentarer
Postat av: Emma F

Haha tycker han låter som Micke när han var liten. :) Kram

2012-04-29 @ 22:48:00
URL: http://madamegeniale.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0