PÅSKLÖRDAG!!

Började med att jag vaknade med ett ryck klockan 05,00 då jag insåg att jag glömt göra i ordning barnens påskägg!! Så jag flög upp ur sängen, på med nå kläder, ut i bilen (där jag hade gömt äggen och dess fyllning).
Jag gjorde äggen klara och smög in i barnens rum och lämnade dom där!:) Och YES ingen vaknade:)


Barnens ägg: Tröja, Lego, godis och solbrillor:)


Och även ett ägg till mamman och pappan:) Påskharen var snäll i år!!;)

När äggen var på plats gick jag och la mig igen!! Tror jag fick sova till 07,30:)
Låg och drog mig ett tag, sen gjorde vi oss iordning för en dag i bygdsiljumbacken!!


Mamma och Melvin!! Det var tänkt att jag skulle åka snowboard idag, så
mamma skulle åka slalom med Melvin, men hon fick bara åka ett åk med
Melvin sen ville han inte åka mer med henne:) Han ville åka med mig! Två
åk med snowboarden han jag med i varje fall:) Första åket lurade "lill"-Simon
med mig in i en skogsväg! Det var inte lätt kan jag säga! När man inte stått på
en bräda på ett antal år:) Men det gick ganska bra i varje fall:)


Hamburgare grillning!! UNDERBART i det fina vädret!!


Jag och Simon i en skogsväg! Men här hade jag skider!!:)


Drickespaus! Det blev inte långa pauser då Melvin bara ville åka, åka, åka:)


Jag, Melvin och "Stor"-Simon:)


Jag och Melvin!!:)


Simon:)


Jag, Melvin och "Stor"-Simon i liften!


Melvin påväg mot ett hopp!!:)


Åååå HOPP!!:)
En helt underbar dag i backen var det!!!:)

På kvällen var vi bjudna till Bergsbyn!! Supertrevligt!! Det var våran familj,
Vickan, Jocke, Emil, Inger och Lennart!! Vi åt supergod mat, spelade spel och
pratade!!:)


Först blev vi bjudna på champange, ost och kex!


Jag drack bara pyttelite champange då jag var tvungen att köra hem
på kvällen:/


Middag: Grillat kött, potatissallad och sås!


Efterrätt: Kaffe och glass!!
Allt var superdupergott!!!:)

Tack alla inblandade för en supertrevlig dag och kväll!!:)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0