PÅSKVECKAN!!

Är nu över!!:))) Har i stort sett bara jobbat i veckan!! Börjat klockan 06,00 och varit hemma vid 19-20 tiden på kvällen! Har blivit ca 60 arbetade timmar på 5 dagar! Det är tur att det bara är påsk en gång per år:)

Hur går det då med träningen!?! Ja inte mycket har det blivit den här veckan!! Skulle träna mage varje dag nu,
men onsdagkväll glömde jag helt bort det! Var alldeles för trött för att ens tänka! Men dom andra dagarna har jag faktiskt gjort mina situps och plankan:)

Igår var barnen utklädda till påskgubbar! Stort tack till mamma som gjorde dom i ordning och till Jolla & Juana som följde dom runt!!:)  


Melvin som påskgubbe:)


Viktor, William, Simon, Nathalie och Melvin!
(Jag kunde tyvärr inte göra bilden större av någon anledning!?)


Idag när jag körde in på uppfarten hemma, inser jag just som jag slår av bilen! Tusan också jag har ingen nyckel
in!!
Jag: Nej, NEj, NEEEJ!!
Melvin: Har du tappat nyckeln nu mamma!?

Haha:) Det är nog inte första gången!!:)

Ikväll har vi varit hos mina föräldrar och ätit go-mat!!:) Även farmor och mormor var där! Mycket trevligt!!

Imorgon ska vi fara till bygdsiljum och åka slalom/snowboard! Jag har tänkt åka snowboard imorgon, då mamma ska me och åka slalom med Melvin:) Ska bli riktigt skoj, men vi får se hur det går, då det var väldigt länge sen jag stod på en bräda sist!!:) Sen på kvällen är vi bjudna på middag i Bergsbyn!!:) Ska bli superkul att träffa Vickan och Jocke som är hemma nu!!:)

                         GLAD PÅSK!!!!!!!!!!!




(förra årets bilder)

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0