NU BÖRJAR ALLVARET!!

Imorgon börjar man jobba igen!! Sommaren har som vanligt bara sprungit iväg! Den här veckan har jag inte bloggat något, tror jag knappt har skrivit något på facebook! Har inte varit riktigt på humör! Men här kommer lite av vad vi gjort i veckan!:)
 
LYCKSELE DJURPARK!
 

Jag, Melvin, Simon, William, Nathalie, Nathalie´s kompis, Simon, Erik, Tony och Oliver!:)

William, Melvin och Nathalie klappar en liten get!:)
 

Vit ko!:)
 

Melvin och Oliver hoppar!:)
 

Simon och William badar visst!:/
 

Simon!:)
 

Jag och Melvin kör på ena flotten och Simon på den andra:)
 

Melvin kör "Tuff" Tåget!:)
 

Simon, Melvin, William och Nathalie åker karusell!:)
 

Simon och William kör trampbåt!:)
 

Simon och Melvin kör trampbåt!:)
 

Simon åker karusell!:)
 

Simon åker båt!:)
 
 

Jag åker båten:)
 

Barnen!!:)
 
IKEA-RESA!!:)
Jag, Bettan, Ida och Sofia åkte till Happaranda och Ikea!!:)
 
På hemvägen stannade vi på bilbingo i Piteå!:)
Men tyvärr vann vi inte ett skit!!:(
Men vi hade en mycket trevlig dag/kväll!!:)
 
BAD OCH LEK!!:)

Melvin har fått en ny cykel som han kan cykla på helt själv! (Med stödhjul!)
 
Bad i poolen!!:)
 
Lek i lekpark!!:)
 
Melvin kör tåg!!:)
 
Bad på Edda!!:)
 
Mera bad i poolen!!:)
 
Barnkalas för Melvin´s kompis Philip som blev 3år!!:)
 
Träningen har varit lite tung efter våran långa cykeltur, men två löparturer, lite simning och lite hemträning har
jag hunnit med!!:) Nu när man kommer in i vardagen igen, ska jag även bli bättre på träningen och maten! (äta nyttigare alltså!:)
 

Kommentarer
Postat av: therese thunell

så mysigt ni haft det! och vad mycket ni gjort!! =)
haha ja det ska jag absolut göra! så fort vi flyttar upp så ska jag bjussa på massa mat! =)

2012-08-07 @ 22:44:43
URL: http://www.theresethunell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0