SENASTE 2 VECKORNA ELLER NÅTT SÅNT!:)

Har jag:
 
BADAT!!
 
Mamma och Melvin i poolen!:)
 
Simon, Melvin och flera av Simons kompisar!:)
 
ÄTIT PÅ BISHOPS ARMS!!
 
 
Med Sofia och Bettan!!:) Supertrevligt!!:)
 
BADAT MERA!!
 
Melvin ovanpå vattenytan och Simon under:)
 
BARNKALAS!!
 
Melvin firade sin kompis Elian på hans 3-årskalas! På bilden Melvin och Philip botten upp:)
 
Lekdax!!:)
 
Melvin balanserar och hoppar! Dom utför uppdrag för att sedan få gå på skattjakt!:)
 
Nu ska dom ut i skogen på skattjakt!! SPÄNNANDE!!:)
 
Skatten hittad!!:) Bästa skatten = GODIS!!:)
När Melvin kom till mina föräldrar skulle han berätta vad dom gjort på kalaset!
Melvin: Jag har varit på kalas och vi var i skogen och hittade skattjakten:)
 
SIMON HAR BÖRJAT 3:AN!!
 
Min stor-kille!!:)
 
BLIVIT BJUDNA PÅ MAT HOS MINA FÖRÄLDRAR!!
 
Tacogratäng!!! Mums!!!:)
 
Marängsviss!!:)
 
LEOS!!:)
Simon jagar Melvin!!:)
 
Simon hittade en kompis!!
 
BLIVIT BJUDNA PÅ MAT HOS SIMONS FÖRÄLDRAR!!
 
Lamfärsbiffar, grekisk potatisgratäng och sallad!!:) MUMS!!
 
CYKLAT TILL LAPPVATTNET OCH FIRAT LENA SOM FYLLDE ÅR OCH CYKLADE SEN HEM! 7,91 MIL!
 


Lena och Elsa! (Bild från förra året då jag glömde ta kort när vi var där!) Vi blev bjudna på supergod tacogratäng och tårta! Cykla hem gick lättare än dit! Tror det beror på att det var mer uppför, mer motvind och tom mage påvägen dit:)
 
TRÄNINGEN!!

Tycker den har varit helt okej senaste tiden! Några cykelpass, några löparturer, hemträning och ett boxpass! Hade gärna velat boxas lite mer, men dom dagar det har varit box så har Bettan jobbat! Ja förutom en gång! Jag vill inte gå på boxpass själv!!
 
Vi var ute och sprang två kvällar efter varandra! Första kvällen vi sprang sa vi: Guuud va skönt det var!! Vilket är = sprungit för sakta! Så då bestämde vi att imorgon kväll springer vi samma strecka men på snabbare tid! Det gjorde vi och när vi kom fram sa vi: Fyyyy fn va jobbigt, det här var inte ens kul!!!! Men vi sprang på 6 minuter snabbare en kvällen före!!:)
 
Sen har jag självklart gjort alla vardagssaker man gör: Jobba, städa, tvätta m.m.m.m.m.m.
 
Nu sitter jag här med en massa ursäkter till varför jag inte ska ut och springa ikväll!! Bettan är förkyld och jag är inte bra på motivera mig själv!! Tror jag skippar löparturen som jag tänkte ta och ställer mig och trampar på step-maskinen istället framför robinson!!:)
 
 

Kommentarer
Postat av: therese thunell

men snart kommer jag och då jäklar ska vi träna, jag får väl tvinga mig att gå på box haha det kanske är kul! =)

satan vad duktiga ni är å cykla!

och vad mycket du gjort haha men nu får du börja blogga igen jag saknar det! =)

kram

Svar: Ja!! Längtar tills ni flyttar upp!!:) Ska bli såå kul!! Självklart ska du me och prova boxen!!:) Du kommer att tycka det är superkul!!:) Ja, jag ska försöka bli bättre på blogga igen! Men jag är lite periodare tror jag!:) kram
evelina lundmark

2012-08-28 @ 20:55:40
URL: http://www.theresethunell.blogg.se
Postat av: Marie

Håller med Therese , har också saknat bloggen. Tänk att det var så lite länge sen vi badade i poolen, den känns inte så inbjudande nu, men man vet aldrig det kan komma värme i september ochså.

Svar: Ja det känns som det var länge sen man kunde bada, men det är det inte:) Men mamma värmen kommer i september! Iallafall för mig och dig!;)
evelina lundmark

2012-08-29 @ 06:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0