121208

Igår kickade jag igång helgen med en penicillin-kur:/ (Halsfluss) Både lill och stor Simon äter redan penicillin! Jaja lika bra att vi alla gör bort det samtidigt! Känner mig redan frisk, så idag har jag jul-städat och tagit fram lite julpynt! Och då menar jag LITE!! Fattar inte vart alla julsaker tagit vägen!!?? Sen har jag varit ute och skottat, satt upp en utebelysning och varit lite rädd att det ska hoppa fram en älg! (Det är tydligen älgar nere på kvarteren igen:/
 
Vi har även tagit in julgranen och pyntat den:)
 
Simon sätter spiran på plats!!:)
Duktiga barn!!:)
 
 
Mina finisar:)

Kommentarer
Postat av: Mormor

Duktigkillarna!,:)

2012-12-09 @ 08:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0