JULAFTON!!:)

Hade en toppenbra julafton igår!!:) Barnen vaknade lagomt tidigt och hade fått varsin julklapp i sina strumpor! Eller!!Simon är ju ganska smart! Så när han kom till vårat rum och hade med sig sin julstrumpa, säger han: Tomten har lämnat två paket i min srumpa! Då har han själv hämtat ett extra paket under granen som det stod Simon på och lagt i sin strumpa! Ja, vad skulle jag säga?! Eftersom inte jag är tomten kan jag inte säga att han lämnat bara ett paket:)
 
Efter att ha varit hemma och gjort oss i ordning, lastat in alla julklappar som skulle med till långviken i bilen, så åkte vi till mina föräldrar! Där åt vi lite sen frukost och fick ett paket var:)
 
 
Barnen öppnar sina morgonpaket som var från mormor och morfar!
 
Även jag, Simon, brorsan och Therese fick paket:)
 
Thelma fick också paket!!:)
 
Sen åkte vi till farmor och farfar i Långviken!!:)
 
Där åt vi massor med god julmat!!:)
 
Mums!!:)
 
Efter maten var det dax för Kalla Anka!!:)
 
Vi väntar på tomten!! Spännande!!!:)
 
Men vem kommer nu....
 
TOMTEN!!:)
 
Äntligen!!!:)
 
Simon får första paketet!!:)
 
Melvin´s första paket!!:)
 
Efter julklappsutdelningen var det kaffe!! Jag och min farmor!!:)
När vi druckit kaffe och ätit risallamalta åkte vi hem till oss!!:)
 
Hemma hos oss blev det mera julmat!!
 
Sen kom en tomte till!!:)
Melvin får syn på tomten!!:)
 
Simon får syn på tomten!!:)
 
Micael får paket av tomten!!:)
 
Melvin får ett stooort paket av tomten!!:)
 
Simon fick ett stooort paket av tomten!!:)
 
Mycket paket blev det!! Superfina och bra paket!!:)
 
Sen körde vi vuxna julklappsspelet!! Jag hade riktigt mycket flyt!!:)
 
Barnen fick badbomber som dom genast ville prova!!:) Så det blev ett riktigt julbad!!:)
 
Vattnet blev grönt och glittrigt!!:)
 
Tusen tack för en toppendag/kväll till alla inblandade! Och tack för alla fina presenter!!!:)
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Tack själv för en kanonkväll!!:)

2012-12-29 @ 21:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0