KALASAT OCH PARTAJAT!:)

Ja, i tisdags var det en stor dag!! 9 år sedan jag fick mitt första barn!!!:) Underbara fina Simon!:)
 
 
Jag steg upp ca 05.15 på morgonen för att göra mig klar och sjunga för Simon innan jag skulle åka och jobba! När jag kom ut ur duschen, tyckte jag att han rörde sig lite mycket i sängen, så jag blev orolig att han skulle ligga vaken och vänta att vi skulle komma och sjunga! Så jag väckte "Stor-Simon" och Melvin! När jag går in och väcker Melvin:
Jag: (Viskar) Ska du vakna då, så ska vi gå och sjunga för storebror!
Melvin: (viskar) Jaaa
Jag: (viskar) Skynda dig och gå och kissa då före vi går och sjunger!
Melvin: (viskar) Det har jag redan gjort!
Ja visst hade han gjort det! I sängen:/
 
Paket och fika på sängen!!:)
 
 
Väldigt mycket besök, paket och fika blev det!!:) Simon var supernöjd!!!:) Tack alla som uppvaktade Simon!:)
 


 
 Igår (fredag) var jag ut och åt god mat och drack vin med bästa mammagruppen!!:) Först gick vi till Allstar åt, drack och pratade, senare gick vi vidare till bishops där vi drack lite mer och "surrade" ännu mer:) Var supertrevligt!!!:) 
 
Idag har vi varit upp till stan en sväng! Fotograferat barnen, handlat mat och jag shoppade en ny dator:)) Känner mig riktigt nöjd!! Sen när vi kommit hem och ätit lunch tog jag ett avslappnande bad!! Med badbomb:) Grymt skönt! Sen har det varit slappardag! SKÖNT!!:)
 
Dagens middag! Makaroner, fläskfile i sås och "sallad":) MUMS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0