KRASSLIG!!

Vaknade i morse och kände mig inte alls pigg:/ Ont i halsen, ont i magen och helt slut! Så jag bestämde mig för att vara hemma och vara sjuk idag! Först gjorde jag lite ordrar som jag behövde skicka in till butikerna som jag skulle ha besökt idag, sen när klockan var typ 10 somnade jag och sen sov jag till klockan var nästan 13! Tror verkligen jag behövde den sömnen, för sen har jag kännt mig lite piggare!:) Så imorgon satsar jag på jobb!!:)
 
Melvin blev också trött idag! När middagen var klar skulle jag gå och hämta han! Då hittade jag han så här:
 
Han hade lagt sig mitt på golvet i sitt (bombnedslag) till rum:) Med täcke, kudde och snutte:)
 
Våran tvättstuga är äntligen klar! Mycket trevligare att tvätta nu:) Så här blev resultatet!!:)
 
 
Nu ska jag hoppa in i duschen sen lägga mig och sova, så jag är pigg och frisk imorgon!!:)

Kommentarer
Postat av: Marie

Blev superfint.:)

2012-12-06 @ 17:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0