TAPPAT SNOPPEN!!!:)))

 
Jag håller på att städa och Melvin klänger på mig!
Jag: Nej, nu ska jag gå och kissa!
Melvin: jag med!
Jag: Okej, gå före du då!!
När jag står och väntar på han, ser jag att han står och kissar! När han är klar:
Jag: Har du blivit så stor att du står och kissar!
Melvin: (stolt) Ja, och nu är det din tur, så kan du stå och kissa!
Jag: Fast jag kan ju inte stå och kissa, för jag har ju ingen snopp!
Melvin: (väldigt orolig) VAA!! Har du ingen snopp??? Vad har hänt?? Har du tappat den??
 
 
Ungefär den här minen hade han:) Lite rädd och väldigt förvånad!! Sötnosen min!!:)
 

Kommentarer
Postat av: Mormor

Ha ha man får verkligen skratta åt charmtrollet, han är för rolig!,
:)

2012-12-09 @ 08:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0