ALLA ♥ DAG!!:)

Dom här superfina korten fick jag av världens bästa "lill"-Simon idag!:)) ♥ Han är för goo:)


kort 1.


kort 2. När man öppnar kortet står det världens bästa mamma!:) Det värmer mamma 


kort 3. (kort 1 och kort 3 var både till mig och "stor" Simon:)

Av min mamma fick vi också alla ♥ dag presenter! Det här fick jag:


En kortlek till mig och stor-Simon!


Ett armband till mig:)
Tack så mycket:) 

Känns som jag knappt varit hemma idag:/ Började jobba tidigt, slutade sent, sen hem
och åt middag och så iväg på box!! Känner mig inte hundra, har lite ont i halsen och känner
mig slut! Bara jag inte ska bli sjuk igen;( Jag vägrar!!!!

Ha en fortsatt bra alla ♥ dag!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0