TREDJE GÅNGEN GILLT!!!

Då äter jag penicillin för tredje gången i år:( Lagomt less på alla sjukdommar nu!! Vill bara vara frisk så jag kan träna ordentligt!!!! Fattar inte vad mitt imunförsvar har för problem!!:( Men nu måste jag ju få vara frisk resten av det här året tycker jag!!!!  Först fick jag äta penicillin i 10 dagar, sen i 7 dagar och nu ska jag äta det i 5 dar!! Så det blir kortare och kortare i varje fall:)
I natt har jag då fått sova ordentligt så då kanske jag blir frisk fortare!! Tror jag somnade vi 22 och sov till 08,20 imorse:) "Lill"-Simon sov över hos mina föräldrar och Melvin kan man bara slå på en barnfilm så sitter han tyst och ser:) Riktigt skönt!!:)
Idag blir det inte att göra mycket!! Gjorde småplättar till lunch! MUMS!!:)
LÄNGTAR EFTER SOMMAREN!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Marie

Super Goda plättar,

2012-02-19 @ 09:26:20
Postat av: Anonym

men fy stackars inte kul!

hoppas du blir bra snart =)

kram

2012-02-19 @ 14:56:09
URL: http://theresethunell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0