FRUKTSALLAD!!!

och en proteindrink blev det ikväll istället för chips:/ Börjar kännas lite tungt att sluta med chips och jag är bara inne på min andra dag:/ Men nu jäklar ska jag klara det!! (kanske kan börja äta chips iallafall en gång i veckan...:)
Nu är det helg igen!!:) Jag har bara jobbat två dagar den här veckan, så det gick ju fort:) Jag och Jolla har varit ute på en kvällspromenad, riktigt härligt!! (förutom att vi blev lite mörkrädda när vi gick strandpromenaden och började prata om olika mordfall och inte blev vi mindre mörkrädda när vi kom på att det är fredag den 13:e idag:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ja sånt ska man aldrig prata om när man är ute och går då det är mörkt!



Skönt att du börjar komma igång nu, assvårt att äta nyttigt så jag har nästan gett upp det, men tänker att nu kan jag ju äta när jag har börjat träna haha.....

2012-01-13 @ 22:08:38
URL: http://theresethunell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0