IDAG!!

Startade morgonen med att försova mig ORDENTLIGT!! Hade ställt väckaren på 05,30, blev väckt av barnen 07,20:/ Hade tänkt börja jobba 07,00:) Men så blev det ICKE!! Blev i alla fall en helt okej dag! Tog en lunch på över 1 timme och var ändå hemma i tid:)
Tror det är penicillinet som gör att jag sover som en klubbad...
Efter middagen hade barnen mys i soffan, såg film och åt chips! Jag kunde typ sitta 5 minuter, sen fick jag abstinens efter chips, så jag blev tvungen att gå och göra annat! Typ vek tvätt, rensade barnens garderober m.m. Sen gick jag ut på en härlig promenad med Jolla:)
När jag kom hem gjorde jag en fruktsallad och la mig i soffan:) Fruktsalladen stillade inte mitt behov efter onyttigt idag:/ Började leta i skafferiet efter något gott! Hittade några dumle och geisha så nu känns det bättre:)
I morgon får jag INTE försova mig!! - Mamma, du kanske skulle kunna slå mig en pling typ vid 6 om du är vaken!!??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0