LESS!!

På att vara hemma med sjuka barn och sjuk mig själv!!! Kan vi inte bara få bli helt friska!!! Nej verkar inte som det:( Jag tror jag känner mig lite mindre snurrig idag!! Igår var det inte kul! Ett tag kändes det som jag var ombord på en båt och det gick jättehöga vågor! Blev t.o.m. lite sjösjuk:/ Nu när jag känner mig lite bättre så har nog Melvin fått öroninflammation:( Han har knappt sovit inatt för han har haft så ont i örat!! Så idag blir det vårdcentralen igen:(

Jag vill bli helt frisk NU så jag kan återgå till arbetet och få träna!!!!! Längtar sjukt mycket efter boxen och ut å åka skidor!!!!! Känns som jag håller på att förfalla:(((

Finns ingen medicin mot min yrsel så läkaren säger att det bara gäller att vila,vila,vila!! Men jag är inte så himla bra på att vila! För det första är det inte så lätt att vila när man har barn och för det andra är det väldigt tråkigt att vila!!!

Ångrar att jag skröt över mitt immunförsvar för ett tag sen!! Ska aldrig göra det igen!! Immunförsvaret har svikit mig!!!!!

Här kommer lite härliga sommarbilder för att lätta upp stämningen:)










Kommentarer
Postat av: Anonym

å vill ha sommar!



hoppas ni blir bättre snart det är verkligen skittråkigt att vara sjuk!

2012-01-10 @ 11:28:36
URL: http://theresethunell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0