LISTA!!

ALLMÄNT...
Namn: Evelina
Piercingar: Ja, 10 stycken 
Tatueringar: Ja, 2 stycken
Längd: ca: 173cm (Har alltid trott jag var 171,5cm, men sist var jag drygt 173cm, måste ha vuxit på äldre dar)
Skostorlek: 38
Hårfärg: blond
Är du kär i någon: Ja !
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nej!
Tänker du på självmord: Nej!
Tycker andra att du är attraktiv: Ja, någon i varje fall ("Stor"-Simon:)
Vilket shampoo använder du: Matrix silver shampoo
Vilken parfym använder du: Just nu, Versace
Vad är du rädd för: döden!
Gillar du att tvätta: Nej!
Gillar du Berg-och-Dalbana: Ja!


SENASTE...

Film du hyrde:  (såg:) Horrible bosses
Film du köpte: Natt på museet 1 och 2 (till barnen idag)
Låten du lyssnade på: billie jean (Michael Jackson)
Låten du hade på hjärnan: fem små apor hoppade i sängen..
Låten du laddade ner: ?
Personen du ringde: Mamma
TV program du tittade på: revenge
Personen du tänkte på: Barnen (tänkte just: undra om dom somnat?!)


FAVORIT...

Mat: Kött
Låt: Sweet dreams (eurythmics)
Sak att göra: Träna, hitta på saker med familjen eller vänner!
Dryck: Vatten oftast (coca-cola, vin eller öl är gott ibland!)
Kläder: Just nu är favoriten: Leggings, kjol och något snyggt linne!
Film: Kommer inte på någon just nu! Men jag gillar pirates of the carribbean filmerna:)
Bil: min bil:) (Polo)


SENASTE...
Bok du läste: Jag kommer sen..
Personen du fick mail av: chefen
Personen du fick brev av: ingen aning (tycker man mest får räkningar per post)
Personen du fick sms av: Bettan
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Jul/nyårshelgen!


ÖVRIGT...

Vad har du gjort idag: Städat, shoppat
Var det kul: sådär!
Hur tidigt stiger du upp: På vardagarna har jag väckaren på 05,15! På helgen sover jag tills barnen

väcker mig:)
Gillar du att slåss:NEJ!
Vad ska du göra ikväll: Lägga mig i soffan och äta upp chipsen som blev kvar från igår!:)

Är du seriös: Ibland!:)
Vad är du allergisk mot: kiwi (tror jag)
Var har du ont: Örat!
Använder du hårspray: Ja!
Kan du stå på händer: Sådär! Provade sist för ca 1 vecka sen då fick jag ont i axeln:/
Favorit serie: revenge, som går just nu! Annars är min absoluta favorit prison break!!


ÖVRIGT MER...

Salt eller socker: socker!
Gillar du ketchup: Nej!
Är du glad nu: Ja!
Var du glad igår: Inte mycket! (Var sjuk)
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Ja!
Vad dansar du till:  Dansar helst inte!
Stockholm är: Sveriges huvudstad!
Göteborg är: en stad!
Kan du sjunga: Ja, men det låter för jä...
Mer värt än guld: familjen och vännerna!!
Spaghetti eller makaroner: Båda!
Ett land jag helst vill besöka: Maldiverna!
Ska bli skoj: Att åka utomlands:)
Ska inte bli skoj: äta penicillin en vecka:(
Sparar till: resa, vara ledig!
Väntar på: att barnen ska somna!
Pålägg som gäller: Skinka
Dagens dryck: vatten!

Ja då har jag testat att göra en sån här lista! Kanske ni fick veta lite mer om mig:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0