PIGGARE!!

Ja äntligen känner jag mig lite piggare än vad jag gjort senaste veckan!! Denna "förkylning" var inte att leka med!! Först halsfluss och sen öroninflammation på det:/ Simon som fick scharlakansfeber är också piggare:) "Stor"-Simon fick också halsfluss och jag tror han börjar vara lite bättre i varje fall:) Och Melvin som hade svullna halsmandlar och på väg att få öroninflammation är riktigt pigg:) Det har faktiskt varit lite mysigt också när vi alla varit sjuka! Jag och "lill"-Simon har sätt "pirates of the caribbean" filmerna och ätit chips:)

Idag har jag jobbat första dagen sen jag blev sjuk och det gick väl rätt okej! Förutom att jag tror viruset har flyttat till min balansnerv eller nått, för jag är så yr hela tiden!!?? Känns typ som jag druckit en vinare, vilket jag inte gjort!!
Efter jag kommit hem och ätit gick jag ut och skottade klart uppfarten! (jag skottade det som behövdes för att få ut bilen redan imorse) Så det känns som jag fått mig ett träningspass:) Man ska ju inte träna när man är sjuk!! Men skotta måste man ju göra när karln i huset är ännu sjukare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0